Kumlama sistemi, demiryolu araçlarında ray ve teker arasına kum püskürtülerek sürtünme kuvvetini artırmak için kullanılır.
Kum gerektiren makine veya sistemlerin kum dolumunu en ekonomik ve mobil şekilde sağlanması için kullanılmaktadır.
Sürücülerin seyir konforunu artırarak taşıt ve yolcu güvenliğini üst seviyelere çıkartır.
Trolley/Aliberaber demiryolu araçlarında ray üzerinde hareketsiz kalan/kilitlenen tekerlek/aks için portatif ve hızlı çözümler sunar.
Demiryolu araçlarında kullanılan Bochum 54 ön gerdirmeli esnek tekerleğinin montajı ve demontajı için özel olarak tasarlanmış makineler kullanılmaktadır.
Raylı Sistem tekerlek takımları, demiryolu altyapısı tipik aşınma parçalarıdır. Yolcu konforu, güvenliği, gürültü ve sürüş üzerinde önemli etkilere sahiptir.
Raylı Sistem aracı imalat fabrikalarında veya işletmeci firmaların bakım atölyelerinde asıl boji araç gövdesine montajlı değilken asıl bojinin yerini alan bojidir, çoğu zaman yalancı boji veya dumy boji olarak isimlendirilir.
Akskutuları dönen teker seti ile yarı-statik boji şasesi arasında bağlantı elemanıdır. Bu komponentler arasında etkili olan tüm kuvvetler yaylar, damperler, kılavuz elemanlar üzerinden aktarılır.
Raylı Sistem aracı imalat fabrikalarında veya işletmeci firmaların bakım atölyelerinde asıl boji araç gövdesine montajlı değilken asıl bojinin yerini alan bojidir.